Novinky pro dovozce a vývozce-INCOTERMS2011

Napsal Truck.bloger.cz (») 6. 2. 2011 v kategorii MKD, přečteno: 5670×
imgprevcadvh81c.jpg

Od roku 2011 budou používány následující standardní dodací podmínky -INCOTERMS-:klikni na odkaz

http://www.deloitte.com/view/cs_CZ/cz/sluzby/dane/clo/99f82b2205bd9210VgnVCM100000ba42f00aRCRD.htm

http://www.businessinfo.cz/cz/clanek/manual-exportera/parita-v-mezinarodnim-obchodu/1001370/43590/#b3

zdroj:businessinfo a deloitte

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Tomáš z IP 212.111.13.*** | 23.12.2010 11:36
Jaký bude je rozdíl mezi CPT a nově vydanou podmínkou DAT?
Truck.bloger.cz | 6.1.2011 18:06
CPT Carriage paid to (insert named place of destination) Přeprava placena do (uveďte místo určení)
DAT Delivered at Terminal (insert named terminal at port or place of destination) S dodáním do terminálu (uveďte přístavní terminál nebo místo určení) -Doložka je určena pro všechny druhy přepravy včetně přepravy kombinované. Pod pojmem terminál se rozumí volné prostranství i budova, např. nábřeží, překladiště, sklad, kontejnerový terminál, nádraží, letiště atp. Prodávající nese výlohy a rizika včetně vykládky zboží až do ujednaného přístavu či místa určení. Tato doložka je zejména vhodná pro kontejnerovou přepravu.
CTP a nově zavedene DAT je rozdíl v tom,že DAT je spíše vhodná pro kontejnerovou dopravu, jak je výše popsáno.Pěkný densmile

Komentáře tohoto článku jsou moderovány. Váš příspěvek se zobrazí až po schválení autorem článku.

Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel sedm a sedm